§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin, dalej zwany „Regulaminem” określa zasady korzystania ze sklepu internetowego świadczonego z usług firmy HashMagnet pod adresem www.martakilian.pl na rzecz Sprzedawcy Marty Kilian zwanego dalej „Sklepem”.

2. Sklep prowadzony jest przez Martę Kilian, obywatelstwa Polskiego, zam. ul. Żeromskiego 60/7, 75-703 Koszalin.

3. Każdy Klient musi przed dokonaniem zakupów zapoznać się i zaakceptować Regulamin.

4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczą zawsze może wiązać się z zagrożeniem poprzez używanie niezabezpieczonych sieci Intenret. W celu uniknięcia Klient zobowiązuje się do stosowania zabezpieczeń urządzeń dzięki programom informatycznym chroniących urządzenia.

5. Regulamin obowiązuje od 01 kwietnia 2023 r.

§ 2 DEFINICJE

Użyte w Regulaminie zwroty mają ściśle określone znaczenie przedstawione poniżej.

1. SKLEP – sklep internetowy na stronie www.martakilian.pl oferujący sprzedaż elektronicznych produktów oraz usług.

2. KLIENT – każdy podmiot zakupujący produkt albo usługę w Sklepie posiadający pełną zdolność do czynności prawnych.

3. USŁUGA – konsultacje świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klienta drogą elektroniczną na podstawie z. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 z dn. 18 lipca 2002 r.

4. E-BOOK – Książka elektroniczna, format cyfrowy. Publikacja chroniona prawem autorskim z indywidualnym numerem ISBN.

5. TREŚĆ CYFROWA – produkt w formacie PDF, e-Book.

6. PRAWO AUTORSKIE – zbiór praw opisanych w Dz. U. Nr. 24 poz. 83.z 1994 r.

7. KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej, art. 22 Kodeksu Cywilnego.

8. ZABEZPIECZENIA – system zabezpieczenia eBooka przed łamaniem praw autorskich.

9. ZAKUP – dokonanie umowy sprzedaży towarów lub usług.

10. POLITYKA PRYWATNOŚCI – integralna część Regulaminu opisana pod adresem https://martakilian.pl/polityka-prywatnosci/

11. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego zawierania umów na odległość za pośrednictwem Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy.

12. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywne narzędzie dostępne w Sklepie umożliwiające złożenie Zamówienia, dodanie produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.

13. KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu.

14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa o świadczeniu usług, zakup produktu.

15. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu / Usługi lub Produktów / Uslug ze Sprzedawcą.

16. KONTO – Konto klienta w sklepie. Są w nim gromadzone dane podane dobrowolnie przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie.

17. FORMULARZ REJESTRACJI- formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta.

18. E-MAIL – adres poczty elektronicznej.

§ 3 ZAKRES DZIAŁALNOŚCI SKLEPU I KONTAKT

1. Sklep oferuje treści cyfrowe oraz usługi.

2. Adres Sprzedawcy – ul. Stefana Żeromskiego 60/7, 75-703 Koszalin

3. Adres e-mail: aptecznatrenerka@gmail.com

4. Nr telefonu: 885 445 947

5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w poniedziałki niebędące świętami w godzinach 12-14. Klient zawsze może wysłać wiadomość e-mail.

§ 4 PODSTAWOWE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU

1. Korzystanie ze Sklepu oznacza czynności prowadzące do zapoznania się z treściami.

2. Skorzystać ze Sklepu mogą osoby korzystające z systemu teleinformatycznego wymagającego:

a. akceptacji polityki prywaności Sklepu

b. dostępie do poczty elektronicznej z wolną przestrzenią przynajmniej 50 MB.

c. urządzeń do wykonywania połączeń głosowych/wizualnych

d. urządzeń do odczytu plików w formacie PDF.

e. zainstalowany program FlashPlayer.

3. Klient jest zobowiązany do:

a. Korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, zasadami bezpieczeństwa korzystania z sieci Internet.

b. Korzystania z treści, produktów i usług na cele wyłącznie osobiste.

c. Korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy i niezakłócający jego funkcjonowania, uwzględniając złośliwe oprogramowania i urządzenia.

d. Korzystnie nie może wiązać się z rozsyłaniem i umieszczaniem w ramach sklepu niezamówionych informacji handlowych.

4. Klient jest zobowiązany do pozyskania sprzętu oraz oprogramowań wymaganych do korzystania z oferty Sklepu we własnym zakresie.

§ 5 Zakładanie Konta w Sklepie

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§ 6 TREŚCI CYFROWE I USŁUGI

1. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy infomacji handlowych wysyłanych na adres poczty elektronicznej Klienta.

2. Zarówno Treści cyfrowe jak Usługa nie jest konsultacją lekarską i nie mogą tak być traktowane

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne zrozumienie przekazanych treści przez Klienta.

4. Klient ma możliwość zamieszczać swoją wypowiedź w Sklepie.

5. Sprzedawca ma prawo do nieodpłatnego korzystania z wypowiedzi Klienta, dokonywania opracowań na jej podstawie w rozumieniu przepisów o prawach opublikowanych w Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83.

6. Sprzedawca ma prawo do organizowania promocji i konkursów, których regulamin każdorazowo będzie publikowany wraz z rozpoczęciem. Promocje nie łączą się, o ile Regulamin Promocji nie ustali inaczej.

7. W przypadku naruszeń postanowień Regulaminu Sprzedawca może wezwać do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu oraz rozwiązać umowę o świadczenie usług z terminem 14 dni wypowiedzenia.

§ 7 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. Przeglądanie asortymentu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień jest możliwe przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

2. Należy wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia a następnie kliknąć „Do koszyka”.

3. Skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.

4. Wypełnić formularz zamówienia przez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz danych kontaktowych i danych do wystawienia faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.

5. Klinknąć w 'Zamawiam i płacę’ oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail.

6. Uregulować płatność.

7. Sklep może odmówić przyjęcia zamówienia w sytuacji podjęcia wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności informacji wskazanych w Formularzu.

8. Sklep posiada limitowaną ilość produktów.

§ 8 METODY PŁATNOŚCI, ODSTĄPIENIA

1. Ceny podane są w PLN oraz posiadają wliczony podatek VAT.

2. Klient dokonuje zapłaty za zamówienie za pośrednictwem płatności elektronicznych obsługiwanych przez BlueMedia.

3. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Klient, chyba że strony uzgodnią inaczej.

4. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy w przypadku braku należytej płatności za towar lub usługę w terminie 2 dni. roboczych.

5. Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn przez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od zakupu usługi.

6. Nie jest możliwe odstąpienie od umowy w przypadku indywidualnych zamówień, po zrealizowaniu usługi, umowy o dostarczenie treści cyfrowych niedostarczonych na nośniku materialnym jeżeli sprzedawca rozpoczął świadczenie za zgodą Klienta na podstawie art. 15 ustępu 1 i 2 Ustawy o Prawach Konsumenta.

7. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

8. Do faktury VAT potrzebne są następujące dane:

a. imię, nazwisko, / firma

b. adres / siedziba

c. PESEL / NIP

d. adres korespondencyjny.

§ 9 DOSTARCZANIE USŁUG CYFROWYCH

1.eBook zostaje udostępniony niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji o zaksięgowaniu należnej wpłaty.

2. Sprzedawca zastrzega możliwe przesunięcie dostawy do pięciu dni roboczych w przypadku eBooków i awarii Sklepu nie z winy Sprzedawcy.

3. eBooki dostępne w Sklepie są utworami zarejestrowanymi w Bibliotece Narodowej z nadanymi numerami ISBN w rozumieniu praw autorskich, a ich oficjalnym wydawcą i wyłącznym dystrybutorem jest Marta Kilian.

4. eBooki posiadają zabezpieczenie przed łamaniem praw autorskich i nielegalnym rozpowszechnieniu.

5. Informacje opisujące treści cyfrowe są zaproszeniem do zakupu poprzez przykładowe treści zawarte w produkcie/usłudze w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

6. Sprzedawca informuje o postaci treści cyfrowej w informacji przy produkcie.

7. Klientowi nie przysługuje prawo do odsprzedaży osobom trzecim zakupionego eBooka.

8. Warunkiem dostarczenia eBooka jest posiadanie poczty elektronicznej, na której po zakupie zostaje przesłany zabezpieczony egzemplarz.

9. Usługi są realizowane po uzgodnieniu terminu między stronami po zakupie w terminie do maksymalnie 6 miesięcy od daty zakupu.

10. Data zakupu stanowi wyrażenie zgody na realizację usług.

11. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia.

12. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

§ 10 KORZYSTANIE Z TREŚCI CYFROWYCH

1. Korzystanie z zakupionych treści cyfrowych w Sklepie jest dozwolone wyłącznie na osobisty użytek.

2. Klient nie ma prawa do modyfikacji pliku i treści.

3. Klient nie ma prawa do rozpowszechniania i udostępniania treści, kopiowania, nagrywania, publikacji, dystrybucji, powielania, oddawania w najem, wypożyczania, komercyjnego wykorzystywania.

4. W przypadku działań opisanych w pkt. 3 Autor ma prawo do roszczeń na podstawie łamania Praw Autorskich i Praw Pokrewnych.

§ 11 REKLAMACJE DOT. TREŚCI CYFROWYCH

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć treść cyfrową zgodnie z Umową.

2. Reklamacje można zgłaszać codziennie pisemnie na adres e-mail: mrtkilian@gmail.com w treści wpisując problem, imię, naziwsko, adres do korespondencji.

3. Rozpatrywanie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych.

4. Reklamacje nie mogą dotyczyć niespełnienia wymogów do zawarcia umowy opisanych w par. 4

§ 12 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA ROSZCZEŃ

1. Klient ma prawo do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu na podstawie zawartej umowy sprzedaży.

2. Klient może zasięgnąć porady udzielanej przez Federację Konsumentów pod bezpłatnem numerem infolinii 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich porady@dlakonsumentów.pl.

3. Złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Klient ma prawo do zwrócenia się do wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego.

§ 13 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


1. Dane osobowe są przetrwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa opisanymi w Polityce Prywatności, która jest integralną częścią Regulaminu.

2. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

3. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

a. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

aa. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

ab. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi

ac. obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie bez możliwości dochodzenia roszczeń na rzecz Klienta.

2. Rozstrzyganie sporów sądowych między Sprzedawcą a Klientem zostaje poddane Sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

3. W sprawach nieregulowanych Regulaminem ma zastosowanie postępowanie Kodeksu Cywilnego.

4. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez Prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu internetowego wraz z infrastrukturą Klienta.

5. Sprzedawca nie podlega odpowiedzialności za przerwy w dostawie usług świadczonych przez hosta Sklepu i zakłóceń z tym związanych.

6. Powyższy Regulamin ma na celu ochronę Praw Autora oraz Praw Konsumenta.